Rólunk

Rólunk

Szervezett, költséghatékony munkavégzés

Rakodóink egy jól bevált rendszerben dolgoznak, amivel a munkavégzés egyenletesen magas színvonalú.

Gyors tempó

A szervezett munkavégzésnek köszönhetően a tempó emelkedett, ezáltal is csökkentve a költözés időtartamát.

Megbízható rakodók

Rakodóink több fázisú leinformálódáson estek át, értékeinek biztonsága garantált.

Fizikai erő

Cégünk ereje teljében levő rakodókat alkalmaz, elvárás a jó tempó és a magas munkabírás.

cégünkről

Professzionális csapat, korrekt árak

Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az üzleti költözések gördülékenyen és hatékonyan zajljanak le, hogy ügyfeleink munkájukra tudjanak koncentrálni.

Széleskörű tapasztalatunknak és felkészült szakembergárdánknak köszönhetően garantáljuk, hogy az értékes irodai felszerelések, dokumentumok és berendezések biztonságosan kerülnek át a régi helyükről az újba. A Redstaff Kft. szolgáltatásai között szerepel a tervezés, a csomagolás, a szállítás és az új irodahelyiség berendezése is.

ÁRAK

ÁRAINKBÓL

Expressz

7500 Ft

/ óra-tól

MUNKÁINK

Legfrissebb munkáinkból

A csapat

Professzionális csapatunk

Nabeel Parry

Moverie Manager

Haven Thorrey

Moverie Courier

Hugh Craig

Moverie Driver